MisQot MisQot
1487
BLOG

Blog zamknięty. Amen.

MisQot MisQot Rozmaitości Obserwuj notkę 9

Dziś w nocy umieściłem tu pierwszą - od zdjęcia DRUGIEGO bana - notkę, kwestionującą ten oto zapis w profilu:

Z niewiadomych, ocierających się o paranoję przyczyn została ona USUNIĘTA. Zero wulgaryzmów, zero agresji, zero trollingu. Tak się nie będziemy bawić, panowie. Ja się poddaję.

Mam gdzieś miejsce, w którym traktowany jestem JAK PIES, jak jakiś cholerny PĘTAK. Miejsce, gdzie jakiś überważniak może sobie wycinać z MOJEGO bloga CO CHCE, KIEDY CHCE i JAK CHCE.

Mam to w dupie.

PIERDOLĘ!

Blog uważam za zamknięty od dziś.

Do Administracji - ZAMKNIĘTY, co nie znaczy SKASOWANY! Informuję, iż sam sobie zakładam ostatecznego bana, i nie będę wam więcej bruździł. Proszę przekazać ode mnie Igorowi (chyba jeszcze mnie pamięta), że udało się stąd usunąć kolejnego z blogerów z pamiętnego rocznika 2006.

Zdrówka życzę, Igorze, Radku i Ephorosie.

To nerka.

MisQot
O mnie MisQot

MisQot a.k.a. Gvalltir

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości